Autumn Tactics Mix


Здравейте, скъпи читатели. Отдавна не съм писал тук, за което моля да ме извините.😀 Е… дойде и есента и както знаете (а може би не) съм ба**и меломана и от доста време съм запленен по „диджейинг“ та реших да врътна малко Virtual DJ-я (демек да го науча малко :D) и да се опитам да се повиша на new level of awesome (не питайте), като направя микс от повечкото ми любими тракчета. Ето го и първия ми опит за микс.🙂 Питайте ако ви трябва някой трак и т.н. Скоро може да направя още. Приятно слушане!

One Response to Autumn Tactics Mix

  1. Ke6o казва:

    Който си го може си го може ;))
    Евала !🙂

Вашият коментар

