Следните надписи са видени на автомобили из целия свят:


Ако четете този надпис, значи съм си изгубил караваната.
Ако не ви харесва как карам, чупката от тротоара!
Адски много пешеходци, адски малко време.
Вени, види, виза – дойдох, видях, отидох на пазар.
Вени, види, видео – дойдох, видях, заснех.
Децата на задната седалка водят до злополуки, злополуките на задната седалка водят до деца.
Тази кола ще избухне при сблъсък.
Исус идва – прави се, че имаш работа!
Открих Исус – в багажника ми е.
Правете любов, не война – за подробности се обърнете към шофьора.
Аз обичам жена си – а за двадесет и пет долара можеш и ти.
Парите са причина за всяко зло – пратете $9. 95 за повече информация.
Клаксонът ми е повреден – внимавай за средния ми пръст.
Свирни с клаксон, ако близнаците изпаднат.
Минимална заплата за политици.
Служебна кола на мафията.
Дай кръв… играй хокей.

Вашият коментар