Дърти, дърти ама нагли


Един прекрасен слънчев ден на 24 август…събудих се по-рано от нормалното, пих, измих се и т.н. за да изляза на поредното си каране на колело сутрин. Минавам с приятеля ми Janess (така се пише в блога), братовчед ми и дядо ми през ловния парк за да стигна до южния.
Тръгнахме през ловния парк, после през хладилника и така до южния парк. Слизаме по склончето, по пътя за фитнеса на открито (почти до входа на южния парк). Стигаме до фитнеса и гледаме фитнеса в 9 часа сутринта по-пълен от нормалното. Имаше 4389438743943 старци които чакаха…и какво още?! ДНЕС БЕШЕ ЗВЕЗНИЯ ДЕН в който „Старците с бастуни“ трябваше да минат през фитнеса!!!
Паркирайки колелата гледаме бабка, тръгваща към лежанката за коремни преси. Ляга, почва да прави преси, все едно се моли на Алах и му се кланя… това в продължение на 15 минути. Дам 15 мин. не звучи много…ПОВЯРВАЙТЕ ми прекалено много са…за чакане на някого да се махне от уред…Аз се чудя кога ще се освободи някой друг уред. В този момент гледам „ездача“ СВОБОДЕН! Но тръгвайки към него, след първата ми крачка НА СЕКУНДАТА, друга бабка сяда там с скоростта на светлината. Нея я кръстихме „наконтената“, понеже беше с червило, чантичка, цайси… И така тя сяда, и започва да „тренира“ или просто да пречи, тъй като в продолжение на 25 минути направи сигурно 10 врътки… Така… освобождава се лежанката от другата бабка и казвам на дядо ми да отива там (той прави преси като про). След 4 месеца чакане виждам, че е свободен (забравих как се казва, но изглежда така.😀 да го кръстим „моя уред“) и сядам. Свърших бързо и доволно с бодра крачка се запътих към „push Chair-a“ (за ръце, рамена и т.н.), който е зад този …е естествено трябваше да изчакам някакъв дядка, но поне бързо стана, въпреки че почти се бях навил да отивам на „Степера“ щото ми се правеше нещо, а той беше единствения свободен, но добре че не отидох, щото пак нямаше да имам шанс, тъй като поредната бабка с розови дрешки се запъти натам… Свършвам и на push Chair-a, отивам да си почина и какво да видя? На уреда за кофички се приближава дядка с бастун, кецове Mat Star и шапка Zagorka. Ходи си нашия по фитнеса с бастунО и нищо не прави, но пък свали ли бастуна минава на Пешеходеца и като про тръчка… Ходи на уреда за кофички и седи и го гледа и се бута в него. Решава после пак да обиколи фитнеса и си тръгна. Но все пак евалата му правя на човека.
Такааммм аз още не съм направил нищо, тъй като мойте уреди пак бяха завладени. Решавам да отида да се опитам да направя някоя друга кофичка на уреда, но обръщайки се гледам, бабка с лилави дрешки го гледа тъпо, пипа го, прави страни работи, като лягане под него и опит за лицева… разправяше се около 10-15 мин… те ми се сториха 10 века… така отказа се и реши да пита „Какво се прави на този уред?“… не знам дали разбра, защото пита човечец който си мина покрай нея с кучето си. Следва още по-тъжно нещо. Пак с бастун, бабка, облечена като смъртта тръгва към колелото. Казвам като смъртта, защото беше с черни дрехи, чоропогащник ДО КОЛЯНОТО (не много приятна картинка беше), но нека си тренира, мен не ми трябваше колелото, но все пак… седи там и още 10 човека до нея, които искат да седнат на колелото. Стана и отиде към уреда, на който аз бях… „моят уред“… В този момент спрях да гледам към нея, защото чувам крещене. Връх на сладоледа… Виждам бабата дето се молеше на Алах… след дълго дупене по 20 часа на ездача, да се кара на дядо, за това, че си е довел внучето, което е на 5-6 годинки и разглежда уредите. И се започна… „бла-бла… как може да водите детето тук… бла-бла… не четете ли правилника“ (на този правилник пише, че е забранено да се пускат деца до 14 години на уредите и не се препоръчват за хора с проблеми с здравето и т.н.). Отивам до тях да се посмея и да послушам с колелото… скандала продължава „тези уреди са като за тези момчета (сочи към нас бабката) вижте той си е взел ФИТНЕСА СЪС СЕБЕ СИ“. WTF! Това е колело бе…а и щом е за такива като нас, защо ходи там заедно с още 2000 бабки… „Чакай баба да си направи гимнастиката“ казва друга на внука си. Абе… поне пак се освободиха уредите и си потренирахме малко.
* НЕ искам да обиждам старите хора. Аз наистина много уважавам хората, които стоят на фитнеса и тренират, но… този ден… не се стърпях. Благодаря за вниманието!

8 Responses to Дърти, дърти ама нагли

  1. Баба ти Салинка казва:

    Хаха, някой път ще дойда с теб!!😀😀 Забавно е било ;д

  2. Black & White казва:

    ми какво мога да кажа… и аз не сам против старите хорица ама те ни завсега градския транспорт сега и фитнеса,тва е безобразие що не си седат насело или вкащи..?😀 както и да е ама следващия пат ни замайте с вас 4е и ние да се посмеем или поне аз😛😛😛 :))) (браво много добре написано супер си :* ;))

    • alians123 казва:

      Нелке, ти не искаш да идваш… а и не всеки ден се случват такива неща, затова си заслужи публикацията този ден!🙂

      • Black & White казва:

        ее така си е,само на великите им е дадено да попадат на такива слу4ки :*

  3. alians123 казва:

    Това също… (rofl)

  4. Сашо казва:

    Интересно… във фитнеса при нас няма да видиш човек над 30-35 годишна възраст…

    (y) Иначе за разказа – хареса ми, интересен е😉

    • alians123 казва:

      Къде при вас? На открито ли е? Защото този е.

      • Сашо казва:

        Не, разбира се. Нашия е в зала, супер си е и е нов. От 1-2 години.

Вашият коментар

